جزئیات

صرافی‌های کانادا مهلت بیشتری برای رعایت مقررات استیبل‌کوین گرفتند

فاطمه جعفری Sept. 28, 2024

سازمان تنظیم مقررات اوراق بهادار کانادا (CSA) مهلت پلتفرم‌های معاملاتی کریپتو را برای تطابق با مقررات مربوط به استیبل‌کوین‌ها تمدید کرده است.

advertisement advertisement

پلتفرم‌های کریپتو در کانادا در آماده‌سازی برای مقررات جدید استیبل‌کوین دچار مشکل شده‌اند. سازمان تنظیم مقررات اوراق بهادار کانادا اعلام کرد: عجله نکنید.

سازمان تنظیم مقررات اوراق بهادار کانادا (CSA) مهلت پلتفرم‌های معاملاتی کریپتو را برای تطابق با مقررات مربوط به استیبل‌کوین‌ها تمدید کرده است. این دومین تمدید در اجرای قوانین مربوط به استیبل‌کوین‌ها است.

محدودیت‌های مربوط به دارایی‌های رمزنگاری شده با ارزش مرجع (VRCA) اولین بار در فوریه ۲۰۲۳ معرفی شدند. این قوانین استیبل‌کوین‌هایی که توسط یک ارز فیات واحد پشتیبانی نمی‌شوند (مانند استیبل‌کوین‌های الگوریتمی) را تا پایان آن سال ممنوع کردند. معامله استیبل‌کوین‌های پشتیبانی شده توسط یک ارز فیات واحد (FBCA) تا زمان اجرای قوانین جدید در تاریخ ۳۰ آوریل ۲۰۲۴ مجاز بود.

آماده صبر و پذیرش گزینه‌های جایگزین پلتفرم‌های معاملاتی دارایی‌های کریپتو مشکلات فنی در دستیابی به مهلت ۳۰ آوریل گزارش کردند و به همین دلیل مهلت آن به ۳۱ اکتبر تمدید شد. اکنون این تاریخ به ۳۱ دسامبر منتقل شده است. CSA تأکید کرد که به دیگر راهکارهای جایگزین برای برطرف کردن نگرانی‌های خود باز است. این سازمان اعلام کرد: CSA به‌طور فعال با پلتفرم‌های معاملاتی کریپتو (CTP) و شرکت‌کنندگان در صنعت کریپتو در تعامل بوده است.

منبع: کوین تلگراف.کام

برگرداننده : فاطمه جعفری