جزئیات

کمیسیون قمار بریتانیا علیه وبسایت سورار بهخاطر خدمات بدون مجوز اتهام زد

فاطمه جعفری Sept. 28, 2024

این وب‌سایت فرانسوی توکن‌های غیرقابل تعویض را برای مسابقات تیم‌های ورزشی تخیلی ارائه میدهد و همچنین امکان خرید و فروش این توکن‌ها به‌عنوان کالکشن‌های دیجیتال را فراهم میکند.

advertisement advertisement

این وب‌سایت فرانسوی توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را برای مسابقات تیم‌های ورزشی تخیلی ارائه می‌دهد و همچنین امکان خرید و فروش این توکن‌ها به‌عنوان کالکشن‌های دیجیتال را فراهم می‌کند.

کمیسیون قمار بریتانیا شرکت سورار، اپراتور ورزشی تخیلی مبتنی بر بلاک‌چین را به‌دلیل ارائه خدمات قمار بدون مجوز متهم کرده است. این شرکت مستقر در فرانسه قرار است در تاریخ ۴ اکتبر در دادگاه بریتانیا حاضر شود.

این اقدام برای این نهاد بریتانیایی نادر است و به نظر می‌رسد سه سال در حال شکل‌گیری بوده است.

■مسابقات تخیلی و توکن‌های دیجیتال جمع‌کردنی

به‌گزارش گاردین، کمیسیون قمار تنها یک بار از زمان تأسیس خود در سال ۲۰۰۵ اقدام به تعقیب قانونی کرده است. این کمیسیون اطلاعات کمی درباره سورار در اعلامیه خود ارائه داد: سورار کارت‌های دیجیتال جمع‌کردنی را به‌صورت توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) عرضه می‌کند. بازیکنان با تیم تخیلی که در NFTها تشکیل می‌دهند، با عملکرد ورزشکاران در دنیای واقعی آن هفته رقابت می‌کنند. موفقیت کلی تیم‌های بازیکنان با امتیاز ثبت می‌شود. بازیکنان می‌توانند در مسابقات فوتبال اروپایی، بیس‌بال و بسکتبال شرکت کنند.

منبع: کوین تلگراف.کام

برگرداننده: فاطمه جعفری