جزئیات

ای تی اف های شرکت مایکرواستراتژی با لیوریج از ۴۰۰ میلیون دلار عبور کردند

فاطمه جعفری Sept. 28, 2024

این ETFها به استراتژی بیتکوین شرکت مایکرواستراتژی که از قبل با لیوریج همراه است،لیوریج بیشتری اضافه میکنند و به نظر میرسد سرمایه‌گذاران به اندازه کافی از آن سیراب نمیشوند.

advertisement advertisement

این ETFها به استراتژی بیت‌کوین شرکت مایکرواستراتژی که از قبل با لیوریج همراه است، لیوریج بیشتری اضافه می‌کنند و به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران به اندازه کافی از آن سیراب نمی‌شوند.

طبق داده‌های بلومبرگ اینتلیجنس، ETFهای شرکت مایکرواستراتژی (MSTR) با لیوریج این هفته از ۴۰۰ میلیون دلار در دارایی خالص عبور کردند، در حالی که سرمایه‌گذاران خرد همچنان به این بازی‌های فوق‌العاده نوسانی بیت‌کوین وارد می‌شوند.

مدیر دارایی Defiance ETFs اولین ای تی اف شرکت مایکرواستراتژی با لیوریج را در ماه اوت راه‌اندازی کرد. رقبای آن، REX Shares و Tuttle Capital Management، در سپتامبر با ارائه‌ای حتی با لیوریج بیشتر، آنچه را که تحلیل‌گر ETF بلومبرگ، اریک بالچوناس، "مسابقه تسلیحات سس داغ" نامیده، آغاز کردند.

شرکت مایکرواستراتژی که در ابتدا یک شرکت هوش تجاری بود، در سال ۲۰۲۰ به‌طور غیررسمی به یک صندوق پوشش ریسک ارزهای دیجیتال تبدیل شد، زمانی که بنیان‌گذار آن، مایکل سلور، شروع به استفاده از ترازنامه شرکت برای خرید بیت‌کوین کرد.

منبع: کوین تلگراف.کام

برگرداننده: فاطمه جعفری